środa, 22 października 2014

EFT na radość

Witam serdecznie :)
Chcę podzielić się rundką EFT, dzięki której kreujemy, przyciągamy, stwarzamy więcej radości w nas i wokół nas.
W ramach uściślenia dodam,że  poprzez EFT można uwalniać się z emocji, które nas blokują ale także kreować naszą rzeczywistość.

Zapraszam :)

Ustawienie:
Zapraszam radość do mojego życia i otwieram się na spokój we mnie.
Zapraszam radość do mojego życia, niech będzie każdego dnia we mnie.
Zapraszam ten głęboki, wewnętrzny stan radości do mojego życia i kocham siebie i akceptuje siebie całkowicie i głęboko.


Na punktach od punktu pomiędzy brwiami do punktu na czubku głowy:

Wiem, jaka wartością jest radość
stan głębokiego, wewnętrznego spokoju
a zarazem radości,
wszechogarniającej moje ciało i ducha.
Już dziś wiem, że to jest to czego szukałam.
Już dziś wiem, że to jest to czego pragnę.
A więc uwalniam się od wszystkiego,
co blokuje mnie przed radością.
Uwalniam się od poczucia winy,
że jestem niewystarczająco dobra
by czuć radość w sobie każdego dnia.
Czuję jak jestem coraz bardziej otwarta
na przyjmowanie radości.
Tak, teraz wreszcie już wiem, czego chcę w życiu.
Jest nią radość i spokój.
Stan wewnętrznej radości i relaksu.
Gdy czuję radość moje ciało się relaksuje.
Otwieram się na radość i relaks.
Gdy czuje radość to widzę i czuję spokój wszędzie
chodź pada deszcz, talerz się tłucze, dziecko płacze.
Tak, teraz już wiem czego pragnie moja dusza
Radości i spokoju we mnie.
Więc otwieram się na radość.
Zapraszam ją do siebie
Z otwartymi ramionami witam radość, teraz,
Ja i radość stanowimy jedno.
Jestem radością i spokojem.
Jestem wystarczająco dobra by czuć radość w sobie i w swoim życiu.
Dziękuje sobie, że to dostrzegłam!
Radość jest we mnie
A ja jestem z nią bezpieczna i pełna.
Radości przybywaj do mnie każdego dnia! :)

Po opukiwaniu, jak się czujesz?
Czujesz spokój?
A może przyszły jakieś myśli, emocje, odczucia w ciele?
Jeśli tak, nie przejmuj się,  tylko popracuj nad nimi w oddzielnej rundzie EFT.

Życzę powodzenia:)
i dużżżżo radości :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz