wtorek, 19 sierpnia 2014

EFT- moja nowa pasja :)

Witam :)
EFT jest  moją nową pasją
Jakiś czas temu usłyszałam o EFT, zaciekawiło mnie w tej metodzie to że jest w 90 % skuteczna, że pomaga ludziom nawet w bardzo trudnych stanach, jak uzależnienia, depresja, traumy i wiele innych przypadków w których medycyna tradycyjna już dawno się poddała.
EFT to połączenie wschodniej i zachodniej wiedzy o uleczaniu człowieka, jego emocji, a poprzez to wielu chorób manifestujących się w ciele fizycznym.
Ponieważ chciałam zgłębić jak najwięcej z tej metody i lepiej ją poznać poszłam na kurs trenerski EFT,
obecnie mogę się pochwalić tym że jestem dyplomowanym trenerem EFT.
Dzięki szkoleniu moja wiedza się pogłębiła, zaciekawienie i zachwyt wzrósł.
EFT stosuje w moim życiu.
Zachęcam i zapraszam Was do skorzystania z tej metody, można nią samemu pracować, dzięki wielu artykułom które są zamieszczone w internecie.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany metodą to zapraszam także do współpracy, prowadzę spotkania przez skype.
Osoby zainteresowane zapraszam.:)
Można się ze mną kontaktować przez e-maila, który zamieszczony jest na górze strony.

http://wolnoscemocjonalna.pl/

Podaje także linka do strony , gdzie można więcej dowiedzieć się o EFT.

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz