wtorek, 19 sierpnia 2014

Chmurka pełna miłości :)

Witajcie Kochani!!
Cieszę się że możemy się tu spotkać, w naszej krainie marzeń, gdzie każdy z nas może być tym kim chce być, już od tak dawna :) gdzie każdy z nas może być sobą..:)
A ja teraz chce podzielić się z Wami doświadczeniami moich ostatnich miesięcy, tym wszystkim co stało się we mnie, co spowodowało że teraz jestem tym kim  zawsze marzyłam żeby być....czyli sobą..
tak nigdy dotąd w moim życiu nie czułam takiego połączenia z moim prawdziwym Ja,
chce się z Wami dzielić tym co czuje, co wypływa  z mojego wnętrza, byście i Wy uwierzyli że marzenia się spełniają, że nigdy nie jest za późno żeby być sobą :)
A to jest moja Chmurka Miłości,
która w moim pokoju gości :)

Czasem stoję pod nią i proszę ją aby oblała mnie miłością, aż do szpiku kości :)
I tego samego Wam życzę , aby takich chmurek było więcej i abyśmy się nie chronili przed
 deszczem miłości :)
Pozdrawiam serdecznie
Kala

1 komentarz:

  1. ale fajna pomysłowa chmurka..zapraszam też na swą chmurkę do mnie:) na kawkę, herbatkę ziólka..:):):

    OdpowiedzUsuń