niedziela, 11 września 2016

Robię to co lubię.

Witajcie,
dziś do mojego posta dołączam zdjęcia moich obrazów mniejszych i większych.

Już wcześniej pisałam, że bardzo lubię malować.  I dlatego chcę tego więcej w moim życiu.
Tak sobie organizuje czas lub rezygnuje z innych rzeczy by mieć czas na malowanie.
Na początku swej malarskiej przygody ( czyli także teraz :) malowanie dawało mi dużo satysfakcji ale także napięcia: a bo czy ładnie, czy dobrze, czy się będzie podobać.

I pomyślałam sobie tak: Cokolwiek inni pomyślą lub moje lęki podpowiedzą ja i tak z malowania nie zrezygnuję.
I efekt jest taki, że zaczęło mi to przynosić jeszcze więcej zadowolenia, więcej swobody. Po każdym namalowanym obrazie czuje zachwyt.  Po prostu jestem w moim dziele zakochana :)
Dlatego z szacunku dla siebie, dla moich talentów chcę je pokazać światu :)

Zachęcam do dzielenia się tym co lubicie robić, co może tylko po kryjomu robicie lub uważacie za nieważne.

Wszystko co wychodzi z "rąk Waszych" jest cudem, kreacją. Nie chowaj do szuflady. Pokaż innym. Inspirujmy się wzajemnie <3

Anna Kwoka-Lachcik







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz