niedziela, 24 listopada 2013

Radosna kraina twórczości

Przeszłam przez most nad burzliwą, ogromną rzeką i idę w krainę nieznaną. Z daleka wyglądała jak gęsta,ciemna i nieznana kraina.
Właśnie nieznana- to mnie w niej przerażało, budziło strach i powodowało że stałam w miejscu, tylko patrząc w jej stronę. Od kilku dni chodzę po jej terenie :) i powiem Wam Kochani, że jest pięknie!!
Zaprzyjaźniłam się ze strachem..( okazało się że on też się czegoś boi :)
Ruszyłam w drogę.
I co teraz czuję ?
Radość, wzruszenie, miłość do tego co robię.
A co robię?
Odkrywam swoje talenty, bawię się, kleje, wycinam, maluje, plote :)Jednym słowem tworze.
Słowa :" naucz się cieszyć zwykłą codziennością" - dziś czuje ich smak.
Jestem wdzięczna za to że założyłam tego bloga oraz za możliwość dzielenia się :)
Zapraszam Was do radosnej krainy twórczość ...
:)
Kala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz