niedziela, 6 listopada 2016

Mam prawo żyć po swojemu- Rundka EFT

Zapraszam do rundki EFT: Mam prawo żyć po swojemu.

Zaczynamy od punktu między brwiami:

Mam prawo żyć
Mam prawo żyć swoim życiem
Mam prawo samodzielnie myśleć.
podejmować decyzje.
Już teraz wiem,
co jest dla mnie,
co prowadzi mnie do pełni,
do rozwoju.
Ja po prostu to wiem.
Kieruje się moją wewnętrzną mądrością.
Ona jest we mnie zawsze.
Decyduję aby słuchać jej.
Wybieram żyć w zgodzie ze sobą.
Moja wewnętrzna mądrość- mój azymut.
Może to nie zawsze było moim doświadczeniem,
może kiedyś bardziej słuchałam/słuchałem innych niż siebie.
Ale teraz wybieram być w zgodzie ze sobą.
Tak jest mi lekko,
tak żyje mi się płynnie,
tak żyje mi się pełniej.

Po rundce warto zapisać :
czy czujesz spokój, a może w ciele odczucia
w umyśle jakieś stwierdzenia i przekonania
lub emocje.

wszystko co pojawi się po rundce, a nie czujesz sie z tym dobrze, warto opukać, wziąć na tapetę w oddzielnej rundce.

Jeśli chcesz wspólnie popracować, masz pytania zapraszam na sesje ze mną
Anna Kwoka-Lachcik -trener EFT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz