czwartek, 26 maja 2016

Jestem inna.

Dzień dobry.

Jestem inna.
Zawsze tak o sobie myślałam, ale jak ja się z tym czuje?
Hmm...mówiłam tak o sobie "wariatka, szalona" i śmiałam się. A w głowie, a może raczej w sercu, zapisane przekonanie: " jestem inna, coś ze mną nie tak, jestem inna od wszystkich. To jest coś złego. Taką mnie nie lubią, nie akceptują"
Jak ja dziś na to patrzę?
Każdy z nas jest inny :) Każdy coś ma, coś takiego, co go wyróżnia. CO mówi o jego talentach. Każdy z nas ma coś, co sprawia, że jest unikatowy. Bez względu czy tym żyje, czy zapomniał o tym.

Jakie fajne słowo " unikatowy".
Od dziś zamieniam słowo inna na UNIKATOWA.
Ja Anna jestem unikatowa.
I nie muszę chcieć nią być , nie muszę się starać, ćwiczyć, dobierać słów.
Bo ja rodząc się zostałam obdarzona cechą unikatu.
Co mi daje bycie unikatową?
Pozwala mi żyć tak jak chcę, na mój sposób, z moimi marzeniami, moimi pragnieniami, wierzeniami.
Przestrzeń unikatu-pozwala mi na akceptacje innych z ich myślami, wyborami, wierzeniami.

Kocham to w sobie.
Unikatowy dla mnie nie równa się wyjątkowy.
Unikatowy dla mnie to taki ktoś kto ma swoje, jedyne, niepowtarzalne cechy oraz stoi z innymi na równi.
Jestem unikatowa.
Ty jesteś unikatowy.

Niech Moje i Twoje marzenia się spełniają.

Anna Konesera :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz