środa, 21 stycznia 2015

Wir dobrobytu

Witajcie,
chce przedstawić Wam mój wir dobrobytu :)

Czym jest?
Tym wszystkim , a może raczej zarysem tego co dla mnie leży u podstaw dobrobytu :)
Czyli jednym słowem jest to mój fundament, na którym buduje swój dobrobyt :)
Czemu powstał?
by ułatwić mi zrozumienie czym jest dla mnie dobrobyt, że mam do niego prawo i że on już istnieje w moim życiu tylko czas się na niego otworzyć..wykonać w jego kierunku ruch :)

Mój wir nie ma początku ani końca, wybiega poza ramy kartki na którym został namalowany...
Wybiega poza moje nawiasy :)

Zapraszam i Was to napisania, namalowania, wyrzeźbienia swojego pierwowzoru, fundamentu dobrobytu.

Zatrzymajmy się i zastanówmy się czym dla nas jest dobrobyt..
a może zauważysz, że on już jest, że już istnieje w Twoim życiu, może zauważysz, że nie jesteś taki biedny jak to przedstawia umysł :)

Good Luck!!

6 komentarzy:

  1. Droga Anno, pogrtulować takiej ciekawej strony. Nie swiadomie zakończyłaś swój wpis zamiast "powodzenia" (luck) "dobrą blokadą" (lock) ;))
    pozdrawiam.
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      rzeczywiście, nie zauważyłam tego.. dzięki za informacje :)
      Pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. cieszę się, że moje wpisy są czytane tak dokładnie i ze zrozumieniem :)
      super :) !!

      Usuń
  2. dobrobyt ??? jest obok ..czy go dosięgamy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o mnie to widzę i doświadczam dobrobytu
      czasem zdarza się że żyje jakby obok niego..nie zauważam go..
      ale czemu tak jest? przez moje mysli , oczekiwania... dobrobyt nie jest nam dany raz na zawsze..codziennie wybieramy czy dziś żyjemy w dobrobycie czy w biedzie...
      od nas zależy nasze nastawienie do niego, czy skupimy się na tym co nam teraz brak czy na tym co mamy.. ta druga postawa przynajmniej mnie mobilizuje i powoduje, ze zaczynam działać, zastanawiac się jak dostać to czego pragnę, jak się otworzyć na to
      nie jest to proste ale staram się :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. dobrobyt ??? jest obok ..czy go dosięgamy???

    OdpowiedzUsuń