sobota, 22 lutego 2014

Malowanie

Witam serdecznie :)
Dziś chce pokazać kilka obrazów. podczas ich malowania pojawiła się myśl w mojej głowie " malujesz jak dziecko". Pierwszy mój odruch to uczucie smutku, że rzeczywiście te moje obrazy są dziecinne. Ale zaraz przyszła odpowiedź , przypomniałam sobie że jest wiele dzieci które malują z duszy...ich obrazy poruszają serca i wybudzają w ludziach potencjały.
W ogóle dzieci jak malują to całym sobą, są tym pochłonięte. Są w pełni zaangażowane. Jest to moim zdaniem piękne i godne do naśladowania.
Więc idąc  dalej tym tokiem rozumowania doszłam do wniosku że określenie, myśl "malujesz jak dziecko" jest dla mnie zaszczytem :) I jestem z tego dumna.
Teraz gdy maluję i przychodzi do mnie myśl " malujesz jak dziecko" mam w sobie odczucie zadowolenia :)

Tu podaję linka  to pewnej młodej artystki :
http://www.youtube.com/watch?v=5OHcutCGaIU

p.s. chce jeszcze dodać że gdyby ktoś jeszcze nie wypróbował to można malować na liściu i na suchej skórce z pomelo :)

Pozdrawiam i miłego wieczoru :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz